Plasarea comenzilor
Prin plasarea comenzii, clientul specifică tipul și cantitatea bunurilor, se angajează să le preia și să plătească prețul pentru acestea.
Comenzile pot fi plasate în magazinul electronic 24/24.
Înainte de executarea comenzii, furnizorul confirmă comanda plasată.
Confirmarea comenzilor este realizată de către furnizorul de servicii în mod electronic sau telefonica la adresa specificată de client în termen de cel mult 24 de ore lucrătoare de la plasarea comenzii.
Dacă comanda nu este confirmată, este recomandat ca clientul să contacteze imediat furnizorul de servicii pentru a se asigura realizarea corecta a serviciului.
Implementarea comenzilor și livrarea de bunuri are loc între orele 9:00 și 18:00.
Condiții de plată
Prețurile de achiziție a bunurilor afișate în magazinul electronic nu includ costurile de livrare.
Prețul final de vânzare, inclusiv costurile de livrare și alte costuri (cum ar fi taxele de expediere cu plata la livrare), este inclus în rezumatul comenzii înainte de aprobarea finală a acesteia din partea clientului.
Plata preului de vânzare poate fi efectuată prin următoarele modalitați de plată:
a) Cu cardul în momentul încheierii Comenzii;
b) Ramburs la livrare
c) Numerar doar in orașul Constanța
d) Paypal
În formularul de comandă, clientul are posibilitatea de a alege metoda de plată pe care o preferă.
Informații privitoare la livrare
Termenul de livrare este de circa 2 zile lucrătoare, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de vointa noastră. În orice condiții, inclusiv în situație de fortă majoră și sub sancțiunea de a vă returna sumele platite, termenul de livrare nu va depăși 30 de zile, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră.
Taxa de transport prin curier pe teritoriul României este:
Gratuită pentru comenzi cu valoarea mai mare de 250 lei;
16 lei pentru comenzi cu valoarea pană la 250 lei.
Livrarea se face de către curier, la domiciliul clientului, de regula în 24/48 de ore de la expedierea comenzii, și poate ajunge la destinație după maximum 48 de ore, pentru livrarea în zona rurală.
In ziua în care coletul cu comanda dumneavoastră va fi expediată, veti fi înștiintat printr-un mesaj pe numărul de telefon transmis în comandă. Acesta va fi trimis de către firma de curierat și va conține numarul de AWB al coletului.
Raspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, în timpul transportului revine societătii de curierat sau transportatorului conform legislației locale în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de catre noi dacă se va face dovada culpei noastre și vom fi înștiințați în timp util.
Înlocuire în garanție
Garanția pentru produsele electrice este valabilă 3 ani de la livrare (4 ani dacă ați achiziționat prelungirea garanției de 1 an). În cazul în care o parte electrică a dispozitivului se defectează în perioada de garanție, un nou produs este furnizat gratuit ca înlocuitor.
Garanția nu se aplică în cazul:
- deteriorării fizice
- uzurii datorată utilizării excesive
- daunelor cauzate de utilizarea incorectă, inadecvată și neglijentă a articolului
Pentru a vă utiliza garanția, vă rugăm să ne scrieți un e-mail la office@ctmag.ro
La început veți primi un răspuns automat, vă rugăm să răspundeți la acesta, trimițându-ne un videoclip care arată în mod clar, că produsul nu funcționează (dispozitivul este pornit, încărcat, conectat …).
Dacă nu veți putea face dovada video a defectului, vă putem cere să returnați produsul pentru a-l verifica în depozitul nostru. Costul de returnare este achitat de către expeditor, nu acceptăm expedieri pe cheltuiala noastră.
Dar solicitările care îndeplinesc toate condițiile de mai sus, vor fi rezolvate pozitiv.
Puteți citi mai multe despre Termenii și condițiile generale și politica privind cookie-urile pe linkurile din partea de jos a paginii.